-->

2015. augusztus 5., szerda

Kritika #5. - Shades of our life

Halihó!
Ezúttal Leona Z. P. által írt Shades of our life nevezetű blogot kritizálnám.

blog: (x)
Design:
Egy szép design, látszik, hogy sokat foglalkoztak vele. Tetszik a színvilág, passzol a történethez. A szöveg olvasható, nem ég ki a szemem. Azonban itt is vannak problémák. 
Az első rész betűi jóval nagyobbak a többinél, ez nagyon zavaró. Főleg, hogy én magam utálok ilyen nagy betűket olvasni. Nemrégiben én is ugyan ezzel a problémával küszködtem, de nekem nagy küzdelmek árán sikerült orvosolnom a következő módon: Másold be az egész első fejezetet egy word dokumentumba, ezt követően egy kis részt (egy-két mondatot) a második fejezetből majd másold át a második fejezet formátumát az első fejezetbe, majd így töltsd fel a bloggerbe. Remélem érthető volt a magyarázat. 
A menüvel is van némi problémám. "Fülszöveg" oldal van, de történet nincs.Bocsi, de én nem szeretek órákon át kattintani a "Régebbi bejegyzések" nevezetű linkre, lehet, hogy velem van a gond. 
Ez három fejezetnél nem olyan nagy baj, de mikor már tíz-húsz fejezet fent lesz, az eléggé idegesítő. Tehát vagy tegyél a menübe egy "Fejezetek" oldalt és linkeld be az összes eddigi részt, vagy tegyél egy blogarchívumot.
A fülszöveget is szerintem tedd át egy modulba, mert nekem elég kényelmetlen még azért is kattintgatni.
Nekem még a modulok sorrendje sem tetszik. A "Látogatók" modul igazából senkit nem érdekel (engem legalábbis nem). Szerintem változtasd meg a sorrendet így:
Rólunk
Oldalak
Feliratkozók
Chat
Látogatók
Cserék
A legfontosabb baki amit orvosolni kell, az a "Chat". Az nagyon nem jó úgy, ahogy van. Azt a vöröses-barnás színt változtasd át mondjuk olyanra mint a modulsáv háttere. És jól látom, hogy zöld a szöveg? Azt állítsd át feketére, mint a bejegyzések szövegének színe. A kék színt, pedig cseréld ki valami másra, mert máshol nem látok kéket a blogon.
10/6.

Fülszöveg:
Érdekes, helyesírási hibát nem találtam benne, szerintem jó úgy, ahogy van.
5/5.

Történet:
 Annyira, de annyira abszurd. A harmadik fejezetben a rendőrök reakciója annyira életszerűtlen (amúgy létezik ilyen szó?)... Az egész történet nekem egy nagy összevisszaságnak tűnik. Olvasás közben fogalmam sem volt róla, hogy most álmodik-e vagy sem, hogy most éppen mi történik vagy miért. Nekem ez az egész vámpíros rész is eléggé... fura. Nem igazán értettem ezt az egész pokol-hegyessipkás-boszi dolgot. Valahogy számomra érthetetlen volt. A jövőben próbáld jobban megmagyarázni az egész világot, legyen több leírás, továbbá figyelj az átmenetekre.
A fogalmazás jó volt, a nyelvhelyesség is stimmel. Ahhoz képest, hogy van bétád én jó pár helyen láttam olyat, hogy hiányzik az ékezet. helyett Jo vagy még helyett meg. Ez nem tudom, hogy lehetséges, de mindenesetre zavaró.
10/5.

Trailer:
Nekem tetszett, bár elég rövid volt. A zene és a képek illettek a történethez és gratulálok a versenyen elért harmadik helyezéshez!
5/5.
Össz: 30/21.

Remélem nem bántottalak meg!
xx
 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :) hat sajnos ugy lehetséges, hogy egyes reszleteket telefonról írtam ezért nem mindenhol vettem észre (/vettük észre) nem bántottál meg, mivel szubjektív egy kritika:)

    VálaszTörlés
  2. Szia:) kérhetnék én is kritikát a blogomról? Link: http://csak-te-kellesz.blogspot.hu/
    Előre is köszi! :)
    Michelle~

    VálaszTörlés

Minden jog fenntartva! Lopásért következmény jár! Sunlight Team